28. september 2016

Olümpiavõitja teeb ujumisest pausi ning hakkab käsipalli mängima

Florent Manaudou
Londoni olümpiamängudel 50 m vabaltujumises kuldmedali võitnud prantslane Florent Manaudou otsustas teha ujumisest pausi, et taastada enda motivatsioon ning et mängida käsipalli. 

Londoni olümpiavõitja 50 m vabaltujumises ning Rios vaid 1 sajandikuga kulla kaotanud Florent Manaudou teatas enda Facebooki lehel, et teeb ujumisest teadmata ajaks pausi. 

25-aastane Manaudou ütles: "Ma võtan lähiajal treeninguid rahulikult ning sama aktiivselt ei treeni nagu ma tegin enne olümpiat. Siiski kavatsen ma endiselt enda koduklubi (CN Marseille - toim.) esindada novembri keskel toimuvatel Prantsusmaa klubide karikavõistlustel."

Kuigi veetreeningutel Manaudou enam aktiivselt ei osale, siis sporti teeb ta ikka edasi. "Ma hakkan mängima käsipalli ning seda Aix käsipalliklubis," ütleb olümpiavõitja. Nooruses tegeles Manaudou käsipalliga ning enda sõnul loobus ta spordialast liiga vara, et keskenduda ujumisele. 

"Ma kavatsen kindlasti ujumise juurde tagasi tulla ning taas mingi hetk täisvõimsusel treenima hakata. Pärast pikemat pausi on edukalt sporti naasenud Yannick Agnel, Anthony Ervin ja Michael Phelps. Ma ei näe probleemi, et miks ma ei võiks olla sama edukas," selgitas ujuja. 

Florent Manaudou võitis Londoni olümpiamängudel kuldmedali 50 m vabaltujumises. Rio mängudel pälvis ta 50 m vabaltujumises ja 4x100 m vabalt teateujumises hõbemedali. Lisaks on prantslane veel 7-kordne maailmameister ja 11-kordne Euroopa meister. Tema nimel on ka lühirajaujumises maailmarekordid 50 m vabalt- ja seliliujumises. 

PÜSIGE LAINEL!