2. oktoober 2018

Ujumisblogi lõpetab, teeb suure kummarduse ja ütleb Aitäh!

Priit Aaviku Ujumisblogi tahab tänada kõiki lugejaid nende viimase kolme aasta jooksul. On olnud väga huvitav ja nauditav periood kus sai kajastatud teemasid mis olid seinast seina. Rõõmu pakkus ka asjaolu, et igal artiklil oli hulganisti lugejaid, kuid minu peamine motivatsiooniallikas oli lihtsalt kajastada spordiala, mis on mulle väga südamelähedane. 

Miks Ujumisblogi lõpetab? Kolm aastat tagasi tegin endaga seda Ujumisblogi alustades kokkuleppe, et kui kirjutan siis alati ja täiega.

Arvan, et olen selle ülesandega hästi toime tulnud. Viimase kolme aasta jooksul sai avaldatud 928 artiklit ning ühtekokku olete Ujumisblogi külastanud 1,4 miljonit korda. Uskumatu number minu hinnangul mille üle olen kahtlemata tänulik ja väga uhke.

Keskmiselt luges ühte artiklit veidi üle 1400 inimese. Hea on ka nö. tipus olles lahkuda, sest viimased kuud on olnud Ujumisblogi kõige loetavamad kuud keskmiselt ca 2000 inimest artikli kohta. Kõige enam on mõistagi Ujumisblogi külastatud Eestist aga esikümne sekka mahuvad veel Soome, USA, Venemaa, Suurbritannia, Ukraina, Belgia, Hispaania, Saksamaa ja Itaalia. Erinevaid riike kus Ujumisblogi loeti oli 57. 

Nagu ajakirjanduses ikka, siis kõige loetavamad artiklid on ikka negatiivsed. Edetabeli esimesel real on Aura ujulas võika vigastuse saanud ujujate kohta ning teisel real Veronika Olemi dopingujuhtum. Need lood teenisid üle 7000 vaatamise. 

Paraku kaovad ujumisuudised nüüd Eestis pildilt ära, kuid olen rõõmus, et viimase kolme aasta jooksul on Eesti suurimad meediaväljaanded (Postimees, ERR, Õhtuleht, Delfi) kasutanud minu artikleid ja seeläbi populariseerinud ujumist Eestis. 

Aitäh ja nagu alati....

PÜSIGE LAINEL!