19. september 2018

Olümpiavõitja ja maailmarekordimees teeb pärast viieaastast pausi comebacki

Olümpiavõitja ja maailmarekordimees Amaury Leveaux teatas, et on pärast viieaastast pausi naasemas tippsporti. 32-aastane prantslane hakkab treenima Lõuna-California ülikoolis Ralf Tribuntsovi treeneri käe all. 

"Ma tulen tagasi tippsporti ning eesmärgiks on Tokyo olümpia," sõnas Leveaux. "See on suur väljakutse, kuid ma arvan, et mul on ujumises veel midagi saavutada."

Prantslane on olümpiamängudelt võitnud neli medalit ning 2012. aasta Londoni mängudel võitis ta 4x100 m vabaltujumises ameeriklaste ees kuldmedali. Individuaalselt on ta kaela saanud hõbemedali 50 m vabaltujumises ning see juhtus 2008. aastal Pekingis. Samuti hoiab Leveaux juba viimased 10 aastat enda nimel lühiraja maailmarekordit 100 m vabaltujumises ajaga 44.94. 

"Ma olen enda tagasitulekust mõelnud juba maikuust ning kuigi ma olen viimase viie aasta jooksul vaid kolm korda basseinis käinud, siis ma olen enesekindel, et suudan taas tõusta tippvormi," rääkis prantslane. "Ma ei igatsenud ujumist ja ei igatse seda ka tänaseni, kuid ma olen võistlushimuline ning ma armastan väljakutseid. Ma tahaksin Tokyo olümpiamängudel võita kuldmedali 50 m vabaltujumises."

Leveaux kolib Los Angelesse kus hakkab 1. oktoobrist treenima Dave Salo käe all. Samas kohas on viimased neli aastat treeninud ka Eesti parim seliliujuja Ralf Tribuntsov.

PÜSIGE LAINEL!